rīta rosme

jauna nedēļa ir iesākusies un līdz ar to atklāju jaunu sleju, kurā katru nedēļu tiks publicēti dažādi vingrojumi!

..aizvien vairāk cilvēki pievērš uzmanību sportam un uztver to kā līdzekli dzīves kvalitātes uzlabošanai!  ..dzīvojot laikmetā, kad moderni ir būt labā fiziskajā formā, ēst veselīgi un justies labi, fiziskām aktivitātēm ir ļoti liela nozīme! ..svarīgi ir ne tikai to zināt, bet arī pielietot ikdienas praksē!  -aktivitātes ir viens no priekšnosacījumiem ne tikai labai fiziskajai formai, bet arī labai pašsajūtai, kas uzlabo emocionālo stāvokli un padara ikdienu priecīgāku!..

// šodien pavisam nejauši uzgāju ļoti skaistu citātu: IF YOU HAVE A BODY, YOU AR AN ATHLETE (nike) \\

..esmu laimīga par sadarbību ar fitnesa studiju vingrosev.lv un jauko, smaidīgo un iedvesmojošo trenerīti Diānu Stupeli! ..mums ar Diānu ir ļoti līdzīgas domas par veselīgu dzīvesveidu un dažādas ieceres, ko nākotnē kopā īstenot!.. iknedēļas vingrojumi tiks sastādīti un veltīti dažādām sezonas aktualitātēm vai problēmām, lai ar to palīdzību jūs varētu uzlabot savu veselību, padarot ķermeni spēcīgāku, vai arī stimulētu un stiprinātu dažādas organisma darbības attiecīgās situācijās! ..šoreiz dalīsimies ar 8 vingrojumiem, kas palīdzēs iesākt rītu- ,pamodinot organismu un iesildot ķermeni darbam!..

..vingrojumi katru reizi tiks veidoti tā, lai jūs varētu tos izpildīt mājās- bez īpaša inventāra!.. galvenais uzsvars šajā reizē tiek likts tieši uz muguras muskulatūras stiprināšanu un stiepšanu, -izmantojot ķermeņa svaru un lokanību!.. **jāpiebilst, ka svarīga nozīme ir arī elpošanai- stiepjoties-veic izelpu caur muti, nevis degunu!..kā arī būtiski vingrojumus pildīt precīzi, lēnām un mierīgi- bez straujām kustībām, izpildot tos līdz galam, -ņemot vērā savu pašsajūtu!.. katru vingrojumu izpildīt 12x! ..šie vingrojumi ir piemēroti ne tikai pieaugušajiem, bet arī bērniem, iesaku tos izpildīt kopā un apvienot patīkamo ar lietderīgo un veselīgo!

1.

pozīcija: guļus, uz muguras, viena kāja saliekta pie grīdas, otra taisna-pirkstgali nostiepti pret sevi. ieelpo un izelpā saliec kāju. **muguru tur pie grīdas! vingrojumu izpilda ar katru kāju 12x.

2.

muguras stiepšana. -balsts uz ceļgaliem, -kājas plecu platumā, pēdas atrautas no zemes, ķermeņa augšdaļa noliekta 45 grādu lenķī pie zemes un rokas iztaisnotas priekšā, plaukstas viena pie otras. izelpā lēnām stiepties ar rokām uz priekšu. muguru atpūtina šajā pašā pozīcijā, pārnesot ķermeņa augšdaļu uz kājām.

3.

balsts četrrāpus, ceļgali un rokas plecu platuma. ieelpā mugura apaļa ,galva brīva. izelpā mugura ieliekta un skats taisni.

4.

balsts guļus -uz vēdera, kājas un rokas iztaisnotas,novietotas nedaudz platāk par pleciem, pirksti kopā. ieelpo un izelpā atceļ kājas un kermena augsdalu, skats gridā. pozīciju notur 3 sekundes un atbrivojamies. 

5.

1393577798.918221.IMG_8503.JPG

balsts uz viena ceļa, mugura taisna, skats uz priekšu un rokas paceltas augšup,-nostieptas. ieelpo un izelpā lēnām stiepjas ar rokām atpakaļ, paralēli stiepjot gurnus uz priekšu. skats nedaudz uz augšu. pēc tam, kad stiepšanās veikta 12x, maina otru kāju priekšpusē.

6.

1393797530.672880.IMG_8511.JPG

balsts uz viena ceļa un pretējās plaukstas, mugura taisna, skats uz leju. pretējā kāja un roka iztaisnotas- nostieptas. ieelpo un izelpā lēnām stiepjamies ar rokām uz priekšu, paralēli stiepjot arī gurnus uz priekšu. skats nedaudz uz augšu. vingrojumu ar katru kāju un roku veic 12x.

7.

pozīcija stāvus, kājas plecu platumā, mazliet ieliektas ceļos, rokas brīvi gar sāniem. izelpā lēnām saliekt ķermena augšdaļu, -sākot ar galvu un virzoties skriemeli pa skriemelim uz leju, stiepojoties, cik vien zemu iespējams tuvāk grīdai. tad ieelpo un izelpā lēnām iztaisnoties stāvus pozīcijā- sākot ar jostas dalu.

8.

pozīcija stāvus, kājas plecu platumā, mazliet ieliektas ceļos, rokas sānis taisnas. ieelpa, izelpā noapaļot muguru un stiept rokas uz priekšu. ieelpa un izelpā iztaisnoties un stiepjot rokas atpakaļ, skats taisni.


fiziskajām aktivitātēm nekad nav par vēlu un tas ir viens no efektīvākajiem līdzekļiem, kā gūt panākumus labai pašsajūtai un izskatam! ..tādēļ vingrojiet un izjūtiet kustību dziedējošo spēku, -veselības, kā arī vispārējās emocionālās pašsajūtas uzlabošanos!